مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو
سرخط خبرها

فهرست بهترین دوربین‌های سلفی گوشی‌های هوشمند | آیفو‌ن ۱‌۵ پر‌و مکس در صدر

  • کد خبر: ۱۸۸۵۱۸
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
فهرست بهترین دوربین‌های سلفی گوشی‌های هوشمند |  آیفو‌ن ۱‌۵ پر‌و مکس در صدر
وب‌سایت DxOMark فهرست بهترین دوربین‌های سلفی گوشی‌ها را منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - بررسی DxOMark از آیفو‌ن ۱‌۵ پر‌و مکس اوایل ماه منتشر شده بود و پرچمدار جدید اپل با دریافت امتیاز کلی ۱۵۴ پس از هواوی P۶۰ پرو دومین دوربین برتر شد. حالا این وب‌سایت بررسی خود از دوربین سلفی آیفون ۱۵ پرو مکس را منتشر کرده است و این دستگاه موفق‌شده تا جایگاه اول این رتبه‌بندی را کسب کند.

فهرست بهترین دوربین‌های سلفی گوشی‌های هوشمند

دوربین سلفی آیفون ۱۵ پر‌و مکس امتیاز ۱۴۹ را از DxOMark دریافت کرده است و با کسب چهار امتیاز بیشتر از مدل قبلی خود، یعنی آیفو‌ن ۱۴ پر‌و مکس در رتبه اول این رده‌بندی قرار گرفته است.

بررسی دوربین سلفی آیفون ۱۵ پرو مکس

فهرست بهترین دوربین‌های سلفی گوشی‌های هوشمند

هر دو گوشی دارای دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۳.۶ اینچی، فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال هستند. با این وجود، DxOMark عملکرد بهتر دوربین سلفی آیفون ۱۵ پرو مکس را به تراشه جدید A۱۷ پرو و پردازنده سیگنال تصویر (ISP) آن نسبت داده است.

نوردهی دقیق، فوکوس خودکار سریع و دقیق، محدوده دینامیکی گسترده و نمایش سطح بالایی از جزئیات در روشنایی روز از جمله نکات مثبت دوربین سلفی این دستگاه است. DxOMark همچنین در بررسی خود به ستایش از تثبیت‌کننده ویدیویی آن پرداخته است.
فهرست بهترین دوربین‌های سلفی گوشی‌های هوشمند

البته حتی دوربین سلفی آیفون ۱۵ پرو مکس نیز نقص‌های خود را دارد. استفاده از عمق میدان زیاد توسط سنسور گوشی یکی از این نقص‌ها است که می‌تواند حتی در شرایط نوری مساعد، نویز قابل مشاهده زیادی به عکس‌ها اضافه کند. همچنین گاهی اوقات تصاویر گرفته‌شده با این دوربین دارای خطا‌های رنگی است و گاهی اوقات وضوح آن هنگام ضبط ویدیو‌های مختلف متفاوت است.

در رده‌بندی برترین دوربین سلفی گوشی‌های موبایل DxOMark، آیفون ۱۵ پر‌و مکس، آیفو‌ن ۱۴ پرو مکس و آیفون ۱۴ پرو رده‌های اول تا سوم را تصاحب کرده‌اند. پس از آن هواوی میت ۵۰ پرو در جایگاه چهارم و آیفون ۱۴ پلاس در جایگاه پنجم قرار دارد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->